úterý 18. května 2021

Report z hraní... Hrdina v kostce (17.5.2021)

Hrdinu v kostce s rozšířením Bestiář jsme si včera zahráli ve čtyřech lidech. U hry jsme se bavili 120 minut a hru jsme si všichni užili. 

Za největšího bojovníka s nestvůrami bych označil sebe, i přes to jsem v závěrečném souboji s monstrem neuspěl stejně jako Korgis. Zato Lamiicek a Endymion byli úspěšní při závěrečném souboji, ale závratný počet bodů jim to nepřineslo. 

Nejvíce nákupů udělal Korgis a Endymion. Mně zůstala v zásobě zbytečně velká zásoba zlaťáků a zkušeností. 

Bohužel jsme se nevyhnuli chybě v hraní při útoku na monstrum, kde jsem díky tomu tratil nejvíce já a částečně i Korgis. Předpokládám, že "díky" tomu bych byl přinejmenším třetí, nebo druhý. Korgis by podle mě i tak v pohodě vyhrál. 


Závěrečné skóre:
1. Korgis 29 bodů (Minotauři)
2. Endymion 28 bodů (Mechanové)
3. Lamiicek 25 bodů (Besteové)
4. Deth 23 bodů (Drakorození). 

Když pominu, že jsme závěrečný souboj s monstrem nehráli přesně podle pravidel, tak si hra opět líbila a rád bych si ji zahrál opět a to aspoň ve stejném počtu hráčů. 

Žádné komentáře: