čtvrtek 6. května 2021

Report z hraní... Na křídlech (5.5.2021)

Se sousedy Lamiickem (modrý) a Kubou (fialový) jsem si včera zahrál Na křídlech s rozšířením Perutě Evropy. Rozšíření Oceánie jsem hrál doposud jen jednou a příliš mě neoslovilo, proto jsme jej vynechali. 

Kuby byl u hry nováček a hra se mu zalíbila tolik, že si ji pořídí pro hraní v rámci rodiny. 
Hru vyhrál Lamiicek, který z nás měl vyloženo nejméně karet ptáků na své hrací desce. Ale z uložené potravy a z osobních úkolů i veřejných úkolů získal dostatek vítězných bodů, aby byl úspěšný. 

Já jsem byl zejména ve veřejných úkolech marný a i proto jsem tolik zaostal za Lamiickem, ale naštěstí jsem se o bod umístil druhý. Během hry jsem měl problém se sběrem potravy a díky tomu i s vykládáním karet ptáků tak, jak bych potřeboval.

Kuba se do hry dostal snadno a rychle. Tak to ovšem u této hry bývá. Ve veřejných úkolech na tom nebyl špatně, ale na lepší než třetí a tedy poslední místo to nestačilo. 

U hry jsme strávili 65 minut. 

Konečné skóre:
1. Lamiicek 74 bodů
2. Deth 59 bodů
3. Kuba 58 bodů. 

Žádné komentáře: