sobota 11. prosince 2021

Co přinese Ježíšek v roce 2021

Tak jako každý rok se zde chci zmínit o tom, jaké deskové hry by mi mohl Ježíšek nadělit v letošním roce. 
Tentokrát bude seznam velmi chudý. Na vině je to, že Ježíšek asi se spoustou her bloudí na cestě k mé domovině z Číny, a né a né hry včas prodejcům doručit. 

Proto tu máme tedy pouze tři hry a těmi jsou...

Střet civilizací: Monumentální vydání

Rozsáhlá komplexní civilizační hra pro 2-4 hráče. V minulosti jsem měl několik civilizačních her, ale ty mě po čase přestaly bavit a tak jsem je prodal. Snad Střet civilizací bude lepší a ve sbírce her vydrží. 

Gloomhaven: Lví chřtán

Vlastním původní "velký" Gloomhaven, který je skvělý, ale poněkud dlouhý. A protože Ježíšek ví kde za rozumný peníz sehnat Lví chřtán, tak se objeví pod zelenými větvičkami a já se těším, až si jej zahrajeme. Hra je určena pro 1-4 hráče přičemž já mám v plánu hrát kampaň ve třech lidech. 

Cave Evil

Hra, která pokud vánoce stihne, tak to bude o fous, ale mezi svátky by snad dorazit měla. Ponurá hra pro 2-4 hráče, ve které se hráči ujmou rolí vyvolávačů, kteří spolu budou bojovat na život a na smrt v temném podzemí. Zda na tuto hru najdu spoluhráče je mi záhadou. 

Žádné komentáře: