úterý 28. prosince 2021

Report z hraní... Hippocrates (28.12.2021)

Dnes jsme si prvně zahráli hru Hippocrates a to já, Lamiicek a Kuba. 
Pravidla jsem vysvětlil za necelých 20 minut a mohlo se začít hrát. No, a abych řekl pravdu, tak jsem byl velice překvapen tím, jak jsou sice pravidla jednoduchá, ale přitom hra je přeci jen solidní mozkolam. Hráči musí fakt pečlivě vybírat pacienty, které budou chtít léčit a k tomu správně zvolit z dostupných lékařů, ale aby toho nebylo málo, také si obstarat patřičné medikamenty. A krom toho si také držet patřičnou hotovost, aby pro hráče lékaři pracovali. Oni zadarmo nehnou brvou. 

Kuba a Lamiicek od začátku postupovali na stupnici vítězných bodů dál a dál, já sice také, ale šnečím tempem. Každopádně nejšťastnějších hráčem se stal s dostatečně velkým náskokem Kuba. Lamiicek v klidu dokráčel k druhému místu a já jsem zůstal bezpečně poslední.
Lamiickovi se během hry odporoučeli k Hádesovi tři pacienti, mně dva pacienti a Kuba dokázal uzdravit všechny, které uzdravit měl. Hraní nám zabralo 90 minut. 

Konečné skóre:
1. Kuba 59 bodů
2. Lamiicek 38 bodů
3. Deth 32 bodů. 

Žádné komentáře: