neděle 5. června 2022

Report z hraní... Praga Caput Regni (2.6.2022)

V trochu pozměněné estavě jsme si zahráli hru, která mě opravdu nadchla při prvním, kdy jsem s hrál s Lamiickem a Kubou. Nyní Lamiicka vystřídal Endymion (fialová). 

Já (zelená) jsem se tentokrát rozhodl, že zkusím budovat města namísto postupu po Královské cestě. Tu se rozhodl zase pro změnu ovládnout Endymion, který se také hojnou mírou podílel na stavbě Hladové zdi. Kuba (červená) zase na stavbě katedrály sv. Víta. Kuba taktéž velkou měrou vylepšoval svou desku akcí a dosáhl maxima na stupnici Karlovy univerzity. 




Hru jsme dohráli za 90 minut. 

Konečné pořadí mi neudělalo radost, opět jsem byl poslední, tentokrát s následujícím skóre:
1. Kuba 104 bodů (minule vítěz se 100 body)
2. Endymion 100 bodů
3. Deth 84 bodů (minule 89 bodů). 

Žádné komentáře: