sobota 18. června 2022

Report z hraní... Vinohrad (15.6.2022)

V roce 2019 jsem si poprvé zahrál hru Viticulture (Vinohrad), kterou vlastní Endymion a hráli jsme zrovna i s rozšířením Tuscany. Pravidla jsem neměl dopředu nastudovaná a tak jsem měl ve hře trochu zmatek (jako vždy, když si dopředu hru nenastuduji). Ani graficky mě příliš neoslovila, ale zase to nebyl zážitek, abych řekl, že tuto hru už hrát nechci. 

Když hru vydalo letos Albi v češtině, tak už jen kvůli ceně, za kterou se dala zakoupit v předprodeji (nyní 1099,-Kč) jsem neváhal a Vinohrad pořídil. Nyní došlo konečně i na hraní a všechny nás hra bavila. Mně se tam asi nejvíce líbí provázanost s tématem a i přes nepříliš složitá pravidla je zde spousta hráčských rozhodnutí. 


Hráli jsme s Kubou a Lamiickem. Já jsem se hned na začátku hry utrhnul bodově  a to díky tomu, že jsem první začal plnit objednávky. Jenže čím blíže jsem byl k hranici 25 bodů, hranici pro spuštění konce hry, tak jsem byl doháněn protihráči. Zejména Kuba se začal pořádně rozjíždět. 


Ve hře je dost velký prvek náhody a to v braní karet v závislosti na tom, jaké hráčům přijdou. No a mě na konci hry nepřišla karta objednávky, jakou bych potřeboval a tak jsem neuhrál to, co jediné by bylo potřeba pro dosažení první příčky. 
Kuba zahrál fakt dobře a zaslouženě vyhrál. Lamiicek tentokrát ostrouhal. 


Dohráno bylo za 1 hodinu a 45 minut. 

Konečné skóre:
1. Kuba 32 bodů
2. Deth 26 bodů
3. Lamiicek 24 bodů. 

1 komentář:

Endymion řekl(a)...

já si dám sólíčko :-) https://www.youtube.com/watch?v=bsdesMApgRY