sobota 11. června 2022

Report z hraní... Unmatched: Souboj legend (8.6.2022) a Unmatched: Souboj v mlze (10.6.2022)

Dvakrát po sobě jsme s Lamiickem vytáhli prvně na stůl hru Unmatched. Již nějaký ten pátek to je, co jsem si pořídil jak Souboj v mlze, tak Souboj legend a teď konečně na tyto hry, které lze kombinovat, přišel herní čas. 

V prvním souboji se proti sobě postavil Sindibad (Deth) a Alenka (Lamiicek). Já jsem hned od začátku na nepřítele nastoupil a tloukl to něho (ní) tak dlouho, až podlehla. V době, kdy se mi podařilo Alenku udolat, tak měl její Tlachapoud 7 životů, jenže Lamiicek nezahrál chvíli před svou smrtí dobře svůj tak a tak jsem měl cestu k vítězství otevřenou. Když jsem vyhrál, tak měl Sindibad 10 životů a jeho Nosič byl již dávno mrtvý. 

O dva dny později se proti sobě postavil Jakyll and Hyde (Deth) a Drákula (Lamiicek). Hra se od začátku vyvíjela lépe pro Drákulu, ač jsem mu hned na začátku zabil dvě sestry. V době, kdy mi zhasl poslední život, tak měl Drákula ještě 5 životů a na živu jednu sestru. 


Oba souboje trvaly shodně 30 minut. Ten druhý mě bavil více. Hlavně jsem rád, že hra nezklamala. Určitě se hodí na takové to poklidné posezení u piva s hrou, která netrvá dlouho a neroztrhá vám mozkové závity. 

Žádné komentáře: