středa 4. října 2023

Report z hraní... Arkwright: Karetní hra (1.9.2023)

Podruhé od pořízení jsme si zahráli skvěle tématickou karetní hru Arkwright. Tentokrát místo Kuby hrál se mnou a Lamiickem Korgis. Ten se zbětně před hraním podíval na LetsPlay od Nitrhania a to mu bohatě stačilo k tomu, abychom hned mohli začít hrát. 

Tentokrát nikdo nezačal hned na začátku zprovozňovat nové továrny a tak jsme delší dobu hráli každý se dvěma. Na začátku druhého desetiletí jsem já a po mně i Korgis rozšířili svůj počet továren na tři. V pozdější fázy hry i Lamiicek pořídil třetí továrnu. Nikdo z nás si netroufl provozovat všechny čtyři možné. 
Tentokrát jsem neprodával žádné zboží do zámoří, Lamiicek prodal dvakrát a Korgis jednou. Půjčky jsme si opět nebrali nikdo. 
Lamiicek i Korgis se hodně snažili o to mít co nejkvalitnější zboží a také se vyplácelo co do finančních přínosů. Já se hned z počátku snažil modernizovat výrobu přechodem na využívání strojů namísto lidské práce. 
Stejně jako minule, tak i nyní se snažil Lamiicek v úplném závěru hry nakupovat akcie, ale tentokrát na to něměl tolik a tak nakoupil v posledním desetiletí dvakrát, stejně jako já a tuším, že i Korgis nakupoval jen dvakrát. Všichni jsme měli první dvě akcie za poloviční cenu. 
No a jak to celé skončilo bodově se můžete podívat níže. 

Konečné skóre po 1 hodině a 45 minutách hraní:
1. Deth 322 bodů
2. Korgis 280 bodů
3. Lamiicek 270 bodů. 



Arkwright je fakt skvělá karetní hra, ze které téma a smysluplnost jen čiší. Pravidla nejsou nijak složitá, jen se do hry člověk musí dostat, což pro zkušenější hráče nemůže být problém. 

Žádné komentáře: