středa 13. března 2024

Report z hraní... Včelín (12.3.2024)

Po ukrutném výprasku, který dostal Jenaaa při našem posledním hraní hry Včelín dostal příležitost si napravit reputaci. Vlastně se mu to i povedlo, no ale né tak docela :-) . 


Hráli jsme tentokrát tři ještě s Korgisem, který hru skvěle rozjel. Byl začínající hráč, což zúročil při průzkumu a vůbec po celou dobu hraní výborně kombinoval možnosti, které mu hra za využití schopnosti frakce nabízela. 


Já jsem před začátkem hraní říkal, že tentokrát nechci hrát na královninu přízeň, ale hra se nakonec tak vyvrbila, že mi nic jiného nezbylo, protože řezba, která boduje každé políčko královniny přízně "zbyla" na mě. 
Nikdo z nás příliš nasázel karty, tak na konci hry jsem ze dvou zasazených karet nasbíral nejvíce bodů já. Roman měl zasazenou jednu a také si na svůj bodový zisk přišel. Jenaaa toto ignoroval a v rámci této bodovací podmínky zůstal bez bodů. 


Opět jsem si hru užil, fakt mě Včelín baví. Hra byla odehrána za 90 minut. 


Konečné skóre:
1. Deth 85 bodů (zelený)
2. Korgis 83 bodů (modrý)
3. Jenaaa 54 bodů (šedý). 

Žádné komentáře: