sobota 2. března 2024

Report z hraní... Včelín (27.2.2024)

Po minulém hraní ve třech jsme si zahráli Včelín v plném počtu pěti hráčů. 


Zde se již projevil počet hráčů tak, že si člověk počkal delší dobu na tah, ale zase o to větší byla interakce mezi hráči v tom smyslu, že vám byly častěji vystrčeny dělnice z herního plánu. 


Já (zelený) a Lamiicek (modrý) jsme hráli hru podruhé, nováčky u Včelína byl Jenaaaa (červený), Endymion (žlutý) a Korgis (bílý). Výsledek hry jakoby potvrdil, že předchozí zkušenost mě a Lamiickovi pomohla. 


V průběhu hraní byl jediným, koho stojí za to jmenovat, že sbíral vítězné body, tak Korgis a já ho pasoval na budoucího vítěze. Korgis a já jsme byli jediní, kdo vystoupali na stupnici královniny přízně až na vrchol. Korgis, díky schopnosti, já protože jsme se o to snažil hlavně kvůli tomu, že jsem měl řezbu, která mi dala body podle políčka královniny přízně. 


U této skvělé hry jsme nakonec strávili celkem 2 hodiny, kdy při počítání bodů na konci hry jsem byl velmi mile překvapen, jak vysoko jsem to nakonec dotáhl. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 93 bodů
2. Deth 88 bodů
3. Korgis 77 bodů
4. Endymion 74 bodů
5. Jenaaa 28 bodů. 


No, nazávěr vám ještě povím, že absolutně nedokáži pochopit, jak se povedlo, že Jenaaa dokázal zabodovat jen 28 bodů. No, to už chce hru opravdu pořádně pokazit, aby se něco takového "povedlo". 

Žádné komentáře: