neděle 3. března 2024

Report z hraní... Zaklínač: Starý svět (1.3.2024)

V loňském roce jsem si vyzkoušel prvně nového Zaklínače. Jednalo se o verzi s žetony nestvůr, verzi, kterou si pořídil Endymion.  Odkaz na zápis z hraní je ZDE


Tentokrát jsme hráli pouze ve dvou a to moji verzi hry (Big Box), kdy jsme hráli s rozšířením Skellige a se Stezkou nestvůr. Já jsem se ujal zaklínače ze Školy Zmije, Korgis hrál zaklínače ze Školy Vlka. 


Oba jsme na začátku putovali krajinou s tím, že jsme si oba vylepšovali jednotlivé atributy, příčemž Korgis se svým zaklínačem prozkoumával pokaždé divočinu v okolí měst, a já zase naopak pokaždé pokecal s obyvateli a prozkoumával města. 


Co jsem pořádně zazdil, tak to byl první můj souboj s monstrem. Špatně jsem si vysvětlil svoji specializaci a během boje s v hnízdě ghůlů jsem ji nepoužil a to mě stálo vítězství v souboji. Ghůly  jsem sice zahnal, ale mohl jsem mít jejich trofej a to by zřejmě v konečném důsledku pomohlo k mému případnému vítězství.


Mezi sebou se naši dva zaklínači během putování nestřetli v boji a tuším, že pokr jsme spolu zahráli jen jednou. Jinak pokud šlo o pokr obecně, tak ten jsem vždy vyhrál. 



Oba jsme v průběhu hry získali po dvou trofojích za dosažení páté úrovně některé ze schopností, ale Korgis byl tím, komu se podařilo vyhrát nejprve souboj s Půlnočnicí. Já kontroval poražením Mlhavce a hru uzavřel Korgis splněním zakázky na Vlkodlaka. Získal svou čtvrtou trofej a zaslouženě zvítězil. Já zůstal na místa za ním se třemi trofejemi. 
U hry jsme strívili příjemné 3 hodiny a 10 minut. 

Na závěr bych jen rád podotknul, že se miniaturami příšer se mi hrálo o dost lépe než s žetony nestvůr, protože je mnohem přehlednější, kde se která nestvůra nachází. 
Už se těším, až si při příštím hraní zkusím nějakého Mága ze stejnojmeného rozšíření. 

Žádné komentáře: