čtvrtek 7. března 2024

Report z hraní... Zaklínač: Starý svět (6.3.2024)

Tak a máme tu již třetí report z hraní v řadě, který se týká hry Zaklínač: Starý svět. No jo, je to tak. Tato hra mě fakt dostala a učarovala mě. 


Tentokrát jsem hrál s Jenaaaou, který se ujal zaklínače ze Školy Gryfa. Já jsem si vzal opět mága, tentokrát se specializací Nekromancie, kterou jsem tak nějak zapomínal využívat. 


Hráli jsme opět s moduly jako minule, jen Zbloudilého oře jsem ze hry vyřadil. 


Jenaaa se ve hře snažil tak dlouho vylepšovat své schopnosti, až se dostal se všemi ukazateli až na vrchol, přitom získal dvě trofeje za vlastnosti. Tedy stejný počet jako já. No jo, ale když se Jenaaa rozhýbal k tomu, že půjde porazit svou první nestvůru - Ekimaru, tak jsem ho předběhl já a protože jsem Ekimaru  porazil a dříve měl trofej za jinou nestvůru, tak jsem hru vyhrál. Hraní nám zabralo 2 hodiny a 50 minut pohodového hraní. Hra skončila v 10. kole. 

Už nyní se těším na další hraní této hry. Příště budeme hrát s rozšířením Divoký hon a to ve třech hráčích. 

Žádné komentáře: