úterý 5. března 2024

Report z hraní... Zaklínač: Starý svět (3.3.2024)

Hned dva dny po dohrání Zaklínače: Starý svět s Korgisem jsme jej rozehráli s Lamiickem. Kromě rozšíření, která jsme hráli minule jsem hru  obohatil o mága, kterého jsem se ujal já a také jsem do hry zařadil Zbloudilého oře, který, když tomu štěstěna hodem kostkou přeje, může pomoci s pohybem, nebo případně s počáteční rukou do boje díky přibrání karet. 


Lamiicek hrál zaklínače Školy Kočky a já mága se specializací Polymorfie. Z pravidel pro mágy jsem měl hlavu v pejru a jen díky tomu, že když jsme hru včera dohrávali, a stavil se Korgis podívat, jak se nám daří, tak bych hrál souboje špatně. 


Z předchozího souvětí vyplívá, že jsme hru nedohráli 3.3. Ano, hráli jsme 110 minut a rozhodli se, že si hru dohrajeme druhý den. První den jsme se jen toulali po mapě, plnili úkoly, zvyšovali své schopnosti a získávali lektvary, petardy a mutageny. 


Když jsme byli dost silní, tak jsme vyrazili na nestvůry a to byl sešup. Sešup směrek k ukončení hry. Lamiicek narozdil ode mne měl tři karty trofejí za meditace, já jen jednu. Aby ne, když on z dobrodružství dvakrát schopnost jen tak zvýšil a já zase naopak dvakrát musel snížit. 
Jediné, kde jsem triumfoval, tak byl poker. Ať už jsme spolu hráli jako zaklínači, nebo jsem ovládal jeho protihráče na lokaci, tak za celou hru vyhrál on jen jednou. 


Já jsem stihl ještě porazit Barghesta, ale následně Lamiicek porazil Harpyji a byl konec. Celková délka hraní byla 2 hodiny a 35 minut. 

Žádné komentáře: