středa 5. srpna 2009

Nové hry do sbírky - Agricola a Le Havre



Už z nadpisu si řeknete, proč kupuje dvě "skoro" stejné hry a k tomu ještě najednou? No, protože se jednalo o finančně velice výhodný obchod a podmínkou byla koupě obou těchto her. Proto jsem do své sbírky deskových her přidal i Agricolu s Agricola rozšířením a X packem a k tomu ještě Le Havre. Obě hry samozřejmě v češtině od Mindoku. Cizí jazyky mi jsou bohužel cizí.
Už dlouho jsem uvažoval o koupi nějaké hry, kterou bych si mohl na dvorku u bazénu vybalit a s klidem si zahrát i v případě, že mě rodina pošle s hraním někam. No a vidíte, rázem mám obě hry o kterých jsem uvažoval, které jdou hrát i sólo.
Tak že, až hry dorazí a já je otestuji, určitě přidám své postřehy, zejména ze hry sólo, protože na tyto hry budu spoluhráče shánět asi těžko, vlastně no, jeden by byl, tak určitě zkusím tyto hry i ve dvou, ale ve více lidech, to asi nedopadne.

Žádné komentáře: