pátek 13. července 2012

Report z hraní - Civilizace ve čtyřech

Dne 6. července 2012 jsme si zahráli Civilizaci a to ve čtyřech lidech. V tomto počtu jsme se k hraní této hry sešli poprvé. Novým hráčem byl Endymion, který hru nikdy předtím nehrál. My ostatní jsme se těšili a byli plni očekávání, jak se změní hraní, když člověk má proti sobě o jednoho soupeře navíc.

(celá mapa)

Já jsem si vybral Německo s tím, že jsem byl již před začátkem hraní rozhodnutý postavit strategii na vojenském vítězství. Endymion hrál Rusko a jako nováček od začátku nevěděl na jakou strategii bude hrát, k tomu dospěl až časem. Major se ujal Američanů a hrál na technologické vítězství. Později uvažoval i o vojenském. Jenaaa s Čínou poněkud netušil co vlastně hrát a podle toho to také vypadalo.

(Rusko, vítězná velmoc)

Od začátku své národy dobře rozvíjeli Američané a Rusové. Po třech a půl hodinách hraní však velmi dobře zvolenou strategií a využitím technologií zvítězil Endymion s Ruskem. 
Já měl dost silné vojsko, ovšem měl jsem to daleko do Číny a nestihl jsem zaútočit na jejich hlavní město. Major byl o dva kroky pozadu za Endymionem a tak se mu tentokrát vyhrát nepodařilo.  

Žádné komentáře: