středa 25. července 2012

Report z hraní Memoir´44 Battle of Abbeville

105 minut, tak dlouho trvala bitva o Abbeville, kterou jsme absolvovali s Jenaaaou dnešního dne. Já tradičně za spojence, on za osu. 
Dopředu mohu prozradit, že jsem vyhrál 10:8. Vítězství to nebylo jednoduché. Nejprve se mi podařilo vyčistit soupeřovi jeho levé křídlo, ovšem při tom jsem utrpěl nemalé ztráty. Když jsem začal získávat převahu ve středu, tak se německé jednotky, nutno konstatovat, oslabené německé jednotky, začaly ustupovat a zakopaly se. Proto jsem dopředu posunul dělostřelectvo a postupně se seskupoval k závěrečnému útoku. Nakonec jsem zejména díky rozvážnosti a neukvapenému sebevražednému útoku zlikvidoval potřebný počet soupeřových jednotek. 


Příště nás čeká Sword Beach. Ta se hraje již na 12 vítězných medailí. Tak uvidíme, který stratég vyhraje příště. 

Žádné komentáře: