pátek 20. listopadu 2015

Report z hraní Runewars

V den Státního svátku 17.11.2015 jsme se sešli ve čtyřech k zahrání výborné ameritrash hry Runewars, kterou vlastním spolu s rozšířením Praporce války.
Na rozdíl od posledního hraní jsme hráli na velmi velké mapě, díky které se nám jen tak, tak vešlo vše na stůl.


Já jsem se pustil do bojů s neutrálními jednotkami jako první a dostal jsem pěkně po letech, což se projevilo kupodivu značně v dalších kolech hry a v podstatě jsem si "hospodařil" jen na několika políčkách. Ale nebyl jsem sám. I Martinovi se během hry nepodařilo řádně expandovat, tak jsem v tom nebyl sám.
Endymion se zase rozhodl ovládnout velkou část mapy. Ono mu také nic jiného nezbývalo, když v dosahu domovské oblasti neměl žádné zdroje potravy. Štěstí se usmálo na Jenaaau, který měl zásob jídla v blízkosti domovské oblasti více než dost. I tak se pustil do expandování.


Postupně jsme spolu bojovali téměř v každém kole, ač už mezi sebou, nebo s neutrálními jednotkami.
V době, kdy jsem měl čtyři dračí runy a Jenaaa a Martin po třech, tak Endymion odkryl šest dračích run a vyhrál hru. Přitom jsem byl připraven, a myslel jsem si, že hru vyhraji, neboť bylo jen otázkou velmi krátké doby, kdy bych se k dalším dvěma dračím runám dostal. Nestalo se tak a tak hra skončila po 2 hod. a 45 min. následně:
Vítěz Endymion s Latari Elves 6 dračích run, Deth s Uthuk Yllan a 4 dračími runami, Jenaaa s Daqan Lords a Martin s Waigarth Undying, oba 3 dračí runy.

Žádné komentáře: