středa 25. listopadu 2015

Vydají v češtině ... Champions of Midgard

Tak jako u jiných her, o kterých zde píši, i hra Champions of Midgard mě zaujala svým grafickým ztvárněním. Jenže já se k této hře dostal jinak a to tak, že nejprve jsem se dozvěděl z jednoho videa na YouTube, že společnost REX hry bude hru Champions of Midgard pro český trh lokalizovat. Teprve poté jsem si hru dohledal a došel jsem k závěru "ano, to bude přinejmenším zajímavá novinka".


Jde o hru, která byla vydána v roce 2015 a je určena 2-4 hráčům ve věku od 10 let výše. Hrací doba se pohybuje od 60-90 min.
Hru provází Vikingská tématika, kdy herní mechanismus je klasické umisťování "dělníků" na políčka, doprovázené hody kostkami.
Hráči představují Vikingské klany, které cestovali bránit pobřežní město před hrozbou trolů a různých dalších mytologických bytostí. Při poražení těchto příšer získáváte slávu a bohatství, potažmo vítězné body, které vám zaručí vítězství ve hře na jinými klany.


Cizojazyčná verze hry stojí na našem trhu okolo 1550,-Kč. Kdy a za kolik bude česká verze, na to si musíme počkat.
Za mě určitě adept na koupi.


4 komentáře:

Endymion řekl(a)...

Budu mít tuto hru: Raiders of the North Sea - taky vikingská tématika a princip umísťování dělníků. Je to jedna z her, na které čekám z kickstarteru.
Jo a u mám Takenoko, tak vyzkoušíme.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Vypadá to hezky, ale od koupě Champions of Midgard mě neodradíš ;-) .
Takenoko samozřejmě musíme zahrát, ... ale i to je hra, kterou jsem si chtěl pořídit domů ;-) a třeba i s rozšířením :-)

puszka řekl(a)...

hrálajsem a moc se těším až výjde - okamžitě si ji půjdu koupit...

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Zatím jsem neměl se jak seznámit, pouze z videí na YouTube, ale i tak zřejmě pořídím taky.