čtvrtek 2. února 2017

Report z hraní - Caverna: Sedláci z jeskyní a Boží zboží

Úplně poprvé jsme si zahráli Cavernu 21.1.2017 a to v netradiční sestavě, kdy jsem hrál se svými dětmi. Vzhledem k tomu, že jsem měl pravidla načtená, tak jsem dětem vše vysvětlil během nějakých 5 minut, už jen protože spousta toho, co hráč může dělat je napsáno na herních prvcích.
Byla to seznamovací hra a tak i výsledné skóre jednotlivých hráčů není nijak závratné, ale důležité je, že hra bavila, vše odsýpalo a rádi se ke hře budeme vracet. Hraní nám zabralo 95 minut.


Konečné skóre:
1. Deth 53 bodů
2. Terezka 38 bodů
3. Dáda 37 bodů.

Když už byla Caverna na stole, tak jsem na 27.1.2017 přichystal hru pro 4 hráče, hru vysvětlil opět během několika málo minut. Vzhledem k tomu, že dva z hráčů již měli za sebou Agricolu a my další dva jedno zahrání Caverny, tak nebyl problém a šlo se do toho.
Major se hodně soustředil na stavění budov, Martin zase vyzbrojoval trpaslíky a ke konci se snažil bodový zisk navýšit těmi správnými budovami. Já jsem měl takříkajíc od každého trochu, přitom jsem si ke konci pomohl jednou správnou budovou k navýšení zisku. No a Dáda, tam to vypadalo, že nějak neví co chce a jeho trpasličí hospodářství vypadalo na konci hry velmi podobně tomu, jako když hru začínal.

Konečné skóre:
1. Deth 88 bodů
2. Major 77 bodů
3. Martin 75 bodů
4. Dáda 32 bodů.

Následující fotografie zachycuje herní plochu vítěze na konci hry po 120 minutách hraní.


Hraní dne 27.1.2017 jsme zakončili jednou partií hry Boží zboží. V té si náladu spravil Martin, který vyhrál po 30 minutách.


Konečné skóre:
1. Martin 22 bodů
2. Deth 20 bodů
3. Major 18 bodů.

Žádné komentáře: