středa 22. února 2017

Report z hraní: Hra o trůny, Villages of Valeria, Citadela

20.2.2017 jsme se sešli ve čtyřech (mohli jsme být i v pěti, ale jeden na hraní zapomněl) a za odpoledne zahráli hned tři hra.
První přišla na řadu Hra o trůny a právě protože tato hra nám zabrala jen a pouze 45 min. herního času, tak se dostalo i na další hry. Major pojal Hru o trůny tak, že se od začátku bude rozpínat, co to jen půjde a s Baratheony vyhrál po uvedené době, když nebyl zastaven zejména Lannistery, kteří k němu měli nejblíže. Za Lannistery hrál Karel, který se s hrou seznámil poprvé a po odehrání přiznal, že takovéto hry nejsou zrovna jeho šálek kávy.
Já jsem se Greyjoy začal mapou postupovat směrem k Baratheonovi pozdě a nebyl čas jej zastavit. Stark (Endymion) se šířil do dvou směrů, ale jeho možnost ovlivnit Baratheona byla nulová. Proto po zásluze vyhrál Major.
Obrázek níže zachycuje hru v době výhry Majora.


Další na řadu přišla hra, kterou měl zahranou dříve jen Endymion. Jedná se o karetní hru Villages of Valeria, kterou koupil přes Kickstarter.
Hra mi připadala velice nekonfliktní a každý si mohl hrát v podstatě co chtěl. Hra v sobě sdružuje dost herních prvků, které spolu dobře fungují. Hra také dobře vypadá a celkové musím říct, že se zdá být dobře vymyšlená.
Hraní nám zabralo celých 60 min. Endymion předeslal, že hra by měla být krátká, což se ale nepotvrdilo. Ničemu to ale nevadilo.

Každopádně jsem vyhrál a jak to celé skončilo je zde:
1. Deth 26 bodů
2. Karel 23 bodů
3. Major 22 bodů
4. Endymion 20 bodů.


Nakonec jsme den završili oblíbenou, škodící Citadelou. I zde se mi poštěstilo a vyhrál jsem po 35 minutách.
Konečné skóre:
1. Deth 21 bodů
2. Endymion 19 bodů
3. - 4. Karel s Majorem 15 bodů.

Žádné komentáře: