neděle 19. listopadu 2017

Report z hraní: Robinson Crusoe - Dobrodružství na Prokletém ostrově a Jambo

Ve středu 15.11.2017 jsme se sešli v plném počtu 4 hráčů (Deth, Martin, Major, Pavel) k boji s Vymítači na Prokletém ostrově ve hře Robinson Crusoe.
Pro usnadnění hry jsem chtěl ve hře kromě psa i Pátka, ale to Pavel zamítl s tím, že to přece lehce dáme. Po mých marných protestech jsme tedy hráli v souladu s pravidly, tedy bez Pátka.
Na rozdíl od prvního scénáře, který jsme, sice v jiné sestavě, dali opravdu jen tak, tak. Tak nyní jsme si s nástrahami poradili velice dobře a už v pátém kole jsme vyhráli po 100 min.


Pokud jde o mě, tak mi takový průběh nevadil, protože je mi jasné, že příště může být vše jinak a budeme se třeba opět stresovat po celou dobu. Není nad to jednou za čas vyhrát tak nějak na pohodu.

Včera 18.11.2017 jsem po dlouhé době vytáhl hru Jambo.
K hraní jsem přemluvil Verču, která deskové hry nemusí a pro naše společné dobro jsme si pravidla upravili tak, že podmínkou vítězství bylo získání 50 valounů zlata, namísto 60 požadovaných.
Hru jsem vyhrál po asi 40 min. já.

Žádné komentáře: