sobota 12. ledna 2019

Statistiky z hraní v roce 2018

Rok se s rokem sešel a tak tu mám opět krátký článek o hraní naši herní skupiny v roce 2018. Níže se tedy můžete seznámit s tím, který hráč v naší herní skupině byl aktivní a kdo už skoro nehraje.
Protože Martin nemá účet na Zatrolených hrách, tak zde uveden není, neb nejsem schopen jinak dohledat jeho účast. Jsem přesvědčen, že má nahráno nejvíce her a času hned po mé maličkosti. Milan uveden není, protože jsem zapomněl jeho přezdívku na Zatrolených hrách. Karel uveden není, protože v roce 2018 s námi nehrál a Kája s Verčou uvedeni nejsou, protože nemají účet na Zatrolených hrách.

Tabulka níže ukazuje, jak jsem během posledních tří let byl aktivní právě já (Deth). Je zde zjevný posun v herní době i počtu seancí. Ovšem v minulosti jsem překonal i hranici 100 hodin za rok.


Mí ostatní spoluhráči z herní skupiny si sami nevedou herní deník, tedy v mém přehledu je pouze čas, který strávili uvedení hráči při hraní se mnou.
Jenaaa odehrál v roce 2018 celkem 39 hod. 55 min. během 19 zahrání.
Endymion odehrál celkem 38 hod. 15 min. během 21 zahrání.
Pavel odehrál celkem 35 hod. 35 min. během 18 zahrání.
Major odehrál celkem 10 hod. 50 min. během 5 zahrání.
Kodl odehrál celkem 9 hod. 5 min. během 4 zahrání.
Terka odehrála celkem 8 hod. 20 min. během 12 zahrání.

Žádné komentáře: