čtvrtek 23. ledna 2020

Report z hraní: Tapestry a Na křídlech

Pokračuji v hraní her, které se objevili v mé sbírce během Vánočních svátků. Dne 21.1.2020 přišla na řadu hra Tapestry, k jejímuž zahrání jsme se sešli pouze dva a to já a Jenaaa.


Od Tapestry jsem příliš neočekával, protože všeobecně hru spousta hráčů haní za to, že prý nejde o žádnou civilizační hru, ale já říkám, komu to vadí, tak ať to nehraje. Hra to svým tématem civilizační je a že nejde do hloubky, no a co...
Na rozdíl od spousty jiných her mi vůbec nevadilo hrát ve dvou a hru jsem si užil. Hra nesmírně odsýpá a neuvaříte si u ní mozek, což beru jako plus. V letošním roce se mi totiž objeví ve sbírce několik her, které mozkové závity zavaří více než dost.
S hrou jsme se seznamovali a tak dokonce Jenaaa zpočátku kopíroval akce, které jsem hrál já. V pozdější fázi plánoval lépe a měl více zdrojů, díky tomu více akcí a díky tomu nakonec i více bodů a vyhrál.


Každý z nás se soustředil na jiné stupnice, ale Jenaaa byl na tom celkově lépe díky hospodaření se zdroji. Proto je konečné skóre následující:
1. Jenaaa 105 bodů
2. Deth 100 bodů.
U hry jsme strávili 115 minut.


Minulý týden 17.1.2020 jsme si podruhé v rodinném kruhu zahráli další oddechovou hru a to Na křídlech od stejného výrobce jako je Tapestry.
Ve hře jsem propadl a skončil poslední. Nutno dodat, že dcera Terka radila Verče tolik, že to mělo zásadní vliv na její výsledek.


Já s Terkou jsme hráli Na křídlech podruhé, Verča byla nováčkem a výsledek byl po 95 minutách následující:
1. Terka 76 bodů
2. Verča 63 bodů
3. Deth 60 bodů.

Žádné komentáře: