sobota 25. ledna 2020

Report z hraní: Tapestry

Ve stejné sestavě jako při premiéře jsme si s Jenaaaou zahráli pouze ve dvou Tapestry 24.1.2020. K mému překvapení jsme hráli déle a to 1 hodinu a 50 minut. Asi jsme u hraní více přemýšleli.


Jenaaa si zvolil jako počáteční civilizaci Alchymisté a já hrál za Artisté. V průběhu hry jsem se dostal ještě k další civilizaci a to k Vynálezcům. Jenaaa mě hned ze začátku neuvěřitelně válcoval sbíráním vítězných bodů. V době, kdy překonal hranici sta bodů, jsem já byl pod hranicí padesáti bodů.


Ovšem asi v poslední čtvrtině hry jsem se vzchopil zejména díky vykládaným kartám tapysérií a body přibývaly.
Oba jsme tentokrát dosáhli konce jedné ze stupnic pokroku. Bylo znát, že jsme hráli podruhé a už aspoň trošku věděli, co bychom měli asi dělat.


Já jsem se soustředil na vojenství, Jenaaaa na objevitelství. Šťastnějším byl opět Jenaaa, který vyhrál se ziskem 196 bodů, přičemž já měl bodů 187. Tedy nakonec hra vyrovnaná.


Deskovou hru Tapestry můžu vřele doporučit každému deskovkáři. Jde o fakt zábavnou hru u které se musí přemýšlet, přitom nečekáte dlouho na tah a pravidla vysvětlíte během několika málo minut. Přitom jde o hru, která je skvěle zpracovaná.

Žádné komentáře: