čtvrtek 4. listopadu 2021

Report z hraní... Scythe - Vzestup Fenrise ep. 5 Pevnost továrna (31.10.2021) a ep. 6 Pochod ničitelů (3.11.2021)

Epizodou 5. s názvem Pevnost továrna jsme pokračovali v hraní scénářového rozšíření hry Scythe: Vzestup Fenrise.


Nikomu z nás se Fenrise - jeho ničitele nepodařilo porazit. Tentokrát se nám hraní protáhlo z obvyklé jedné hodiny na 105 minut, kdy na konci hry se stal vítězem Lamiicek, pro kterého to bylo první vítězství v rámci této kampaně. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek - Rusvětské svaz 93 bodů
2. Deth - Krymský chanát 75 bodů
3. Kuba - Tesla 49 bodů. 


Do další 6. epizody vstupoval s frakcí Fenris Lamiicek. Ostatní hráči pokračovali v souladu s pravidly se svými původními frakcemi.
Pochod ničitelů, jak se 6. epizoda jmenuje nám zabrala pouze 55 minut a velmi rychle ji ukončil Kuba. Přeci jen mít na začátku hry k dispozici celkem tři karty továrny je dost dobrá vzpruha a když se umí využít, tak to jde jak po másle. 


Ono i hraní za Fenrise má své dobré stránky a díky tomu Lamiicek vysbírával jeden žeton setkání po druhém a mi s Kubou jsme jen zírali, jak nemáme možnost setkání provést. Lamiicek má ovšem stále problém s uvědoměním si, jak by hry samotnou měl hrát a tak skončil na konci pouze se dvěma umístěnými hvězdami, což je žalostně málo. Tentokrát jsem ovšem i já měl méně než pět hvězd (což bylo doposud mé minimum) a to hvězdy čtyři. Ovšem to neznamená, že bych kvůli tomu přišel o vítězství. 


Na konci scénáře nám byla nabídnuta možnost změnit frakci. Lamiicek a Kuba si své frakce nechali, já budu pokračovat s Klanem Albion. Přeci jen jsem chtěl změnu, ale vzhledem k tomu, jak dobře mám celou kampaň rozjetou to možná není dobrá volba, ale zase je to výzva. 

Konečné skóre:
1. Deth - Krymský chanát 49 bodů
2. Kuba - Tesla 43 bodů
3. Lamiicek - Fenris 36 bodů. 

Žádné komentáře: