pátek 27. května 2022

Report z hraní... Settlers: Vládcové Severu (24.5.2022)

Uplynul již nějaký ten čas, co jsme si zahráli Settlers: Vládcové Severu. No a tento týden jsem se k této hře vrátil s jedinými dvěma hráči, se kterými jsem tuto hru v minulosti hrál. Jen nastala taková změna, že jsme hráli ve třech a nikoliv jen ve dvou jako doposud. 


I přes to, že jsme byli tři, tak jsme dohráli za 65 minut. 


Terka hrála s nejsnažším klanem na hraní a to Glennovým klanem, zato já jsem si vzal najnáročnější Mackinnonův klan a Lamiickovi jsem dal taktéž náročný klan na hraní a to Mackinnonův klan.
Lamiicek nám už od začátku hraní bodově utíkal a já si říkal, že to bude pěkné nářez. Terka a já jsme se na bodovací stupnici předbíhali, kdo že to bude na druhém místě. Lamiicek spustil konec hry s "dostatečným" náskokem, jak se zdálo. Ale zdání klame... naštěstí. No a při závěrečném dopočítávání bodů se ukázalo, že nejšťastnějším hráčem jsem se stal já. 


Konečné skóre:
1. Deth 45 bodů - Mackinnonův klan
2. Lamiicek 44 bodů - Panurjukův klan
3. Terka 38 bodů - Glennův klan. 

Žádné komentáře: