úterý 24. srpna 2021

Report z celodenního hraní 22.8.2021

Každoroční celodenní hraní jsem letos uspořádal tuto neděli 22.8.2021 a na hraní byli pozvání nejaktivnější hráči letošního roku. Nebudu se zde rozepisovat o jednotlivých partiích podrobněji, ale telegraficky si zde sesumírujeme výsledky. 

Jako první hru jsem na stůl připravil Tapestry, které jsme hráli prvně v plném počtu pěti hráčů. Nováčkem u hry byl Korgis, ostatní již alespoň jednou Tapestry hráli. Velký vliv na výsledek měla schopnost civilizace Vyvolení za kterou hrál Kuba, který měl 60 bodů náskok na začátku hry. 

Konečné skóre: 
1. Lamiicek 227 bodů - Vůdci
2. Kuba 180 bodů - Vyvolení
3. Deth 178 bodů - Dějepravci
4. Endymion 172 bodů - Hédonisté
5. Korgis 110 bodů - Kočovníci
U hry jsme strávili 2 hodiny a 55 minut. 

 






Po guláši a několika pivech jsme usedli k Cyclades. Ty jsem v minulosti hrál jen já a Endymion. Na to, jak hodně je to konfliktní hra a také použitá mapa k tomu sváděla, tak se příliš nebojovalo. Hra byla více o taktice, ve které se jako nejlepší ukázal být po 80 minutách hraní Endymion. Ten získal dvě metropole v době, kdy jednu metropoli měl Lamiicek a moje maličkost. Přitom vyhrál tak, že obsadil metropoli Korgise. 





Stejně jako pro mě, tak i pro ostatní kromě majitele, tedy Endymiona byla novinkou hra Wildlands, kterou jsme zahráli po Cyclades. Hráli jsme týmovou hru a to s několika rozšířeními. Já jsem byl v týmu s Endymionem a proti nám stál Korgis s Kubou a Lamiickem. 
Hra to byla vyrovnaná, ale v době, kdy jsme měli 9 bodů, získali naši soupeři dva body a  přeskočili nás a s počtem 10 bodů hru vyhráli. Hrálo se 90 minut. 




Po dalších pivech a grilované mega klobáse jsme si zahráli tři partie v karetní hře Rone. 

Deth vs Korgis
Vítěz Korgis, který v době vítězství měl 7 životů. Herní doba 60 min. 

Lamiicek vs Kuba
Vítěz Lamiicek měl v době vítězství 3 životy. Herní doba 80 min. 

Korgis vs Endymion
Vítěz Endymion měl v době vítězství 2 životy. Herní doba 60 min. 





Hraní se vyvedlo a tak se můžeme těšit na další hrací den. 

Žádné komentáře: