úterý 31. srpna 2021

Report z hraní... Divukraj (30.8.2021)

Hned na první pohled byl včera Kuba hrou Divukraj unešen. Následně zjistil, jak je hra pravidlově přístupná a už začal uvažovat o tom, že hru pořídí domů pro hraní v rodinném kruhu. 


Kuba hrál, jak z řádku výše vyplývá, Divukraj prvně. Hráli jsme i s rozšířením Perlava a Slyšte! Slyšte! Já byl jediný, který akce na Perlavě nevyužíval, respektive jsem do Perlavy zavítal pouze jednou, narozdíl od mých protihráčů. Tím druhým protihráčem byl Lamiicek, který má stejně jako já hru docela nahranou. 


Já, jak bývá mým zvykem jsem několikrát zapomněl využít zisku surovin z vyložené karty, tak jsem hold nemohl dosáhnout na vítězství, které si zaslouženě odnesl Lamiicek, když vyhrál s dostatečným náskokem před ostatními. 


Konečné skóre po 1 hod. a 45 min. hraní:
1. Lamiicek 65 bodů
2. Deth 55 bodů
3. Kuba 47 bodů.

Žádné komentáře: