středa 1. září 2021

Report z hraní... Ztracený ostrov Arnak (31.8.2021)

Poprvé v plném počtu čtyř hráčů a po dvou letech s Filipem jsme si zahráli spolu s Endymionem a Jenaaaou výbornou euro hru Ztracený ostrov Arnak. 

Jen tři z nás se při hře věnovali postupu na stupnicích bádání. Jenaaa, který stejně jako Filip byl nováčkem u této hry se věnoval zejména porážení strážců a prozkoumávání lokalit. Krom toho se stal přeborníkem v nákupu karet a to jak artefaktů, tak vybavení.
Já jsem udržoval svůj balíček karet na minimálním množství, ale na stupnici bádání jsem vystoupal nejvýše jako první.
I Endymion se věnoval postupu na stupnicích bádání a lokalitám, kde zejména využíval ty již objevené.
Filip vystoupal na stupnici bádání až na vrchol jako poslední z nás posledně jmenovaných a jinak se věnoval také dost nákupu karet, hlavně vybavení. Ale i artefaktů měl v balíčku několik. 

Hra ve čtyřech trvala poněkud déle a to 2 hodiny a 20 minut, ale pokud jde o mě, tak mi to nepřipadlo a hra opět bavila. 

Konečné skóre:
1. Filip 66 bodů
2. Endymion 57 bodů
3. Jenaaa 55 bodů
4. Deth 52 bodů. 

Žádné komentáře: