pátek 24. září 2021

Report z hraní... Newton (23.9.2021)

Včera jsme poprvé a hned v plném počtu zahráli hru Newton. U hry jsme sice strávili 125 minut času, ale vůbec nám to nepřipadlo. Hra odsýpala a krom drobných prodlev při "strategickém" rozjímání Korgise šly tahy hráčů jeden po druhém plynule. 

Jak vidno níže, kde je uvedeno konečné skóre, tak mně se vůbec nedařilo zoptimalizovat své tahy a dopadl jsem prach bídně a ani nevím, co jsem dělal špatně. 
Pro ostatní byla hra napínavá až do úplného závěru, však taky rozdíl mezi první a třetím hráčem je pouhé 3 body. 
Po první zahrání musím říct, že mě hra bavila, jen mi přijde, že to nebude jedna z mých top her, které vlastním, ale určitě jde o zajímavou eurovku, která fakt zabaví a budu doufat, že při příštím zahrání budu o dost úspěšnější. 
Pokud jde o pravidla, tak nejsou složitá a do hry se člověk snadno dostane, ale jak zoptimalizovat své tahy, to je druhá věc a zde si už člověk trošku popřemýšlí. 

Konečné skóre:
1. Endymion 88 bodů
2. Korgis 86 bodů
3. Lamiicek 85 bodů
4. Deth 40 bodů.

Pro ilustraci fotka níže ukazuje hrací plochu nejlepšího hráče (Endymion - žlutý).


A pro dokreslení i fotka hrací plochy nejhoršího hráče (Deth - zelený). 

Žádné komentáře: