pátek 17. září 2021

Report z hraní... Alchymisté (16.9.2021)

Ano, je tomu tak. Hned po dvou dnech od předchozího hraní Alchymistů jsme si je dali znovu. Kubu i Lamiicka ta hra oslovila tolik, že jsme nemohli jinak a hráli jsme se stejnými moduly z rozšíření jako před dvěma dny. 

Na hru jsme se vrhli hned díky tomu, že nebylo třeba pravidla vysvětlovat jako minule. Zde jen uvedu, že pravidla jsem předevčírem vysvětloval půl hodiny. K tomu jsme hráli dvě hodiny. 
Včera už nic nedrhlo a měli jsme za sebou odehranou tuto skvělou hru za 90 minut. 

Já jsem hodně profitoval z v prvním kole pořízeného artefaktu Královský moždíř, kdy jsem odhazoval pouze jednu náhodnou kartu namísto dvou. A co je hlavní, nezapomínal jsem tuto schopnost v každém kole využít. 

Kuba tentokrát nebyl tak zbrklý v publikování teorií jako posledně a vyplatilo se. Bojoval o první příčku. Co může být ovšem překvapení, tak nikoliv s Lamiickem, ale se mnou. 
Lamiicek si dokonce "musel" vyvrátit jednu svou špatně publikovanou teorii a včera fakt neměl svůj den a za prvním i druhým hráčem zůstal bodově o parník. 

Konečné skóre:
1. Deth 45 bodů
2. Kuba 40 bodů
3. Lamiicek 17 bodů. 

Ti z vás, kteří hru Alchymisté nemají, tak vězte, že by jste ji měli určitě zkusit. Dá se stále pořídit a to za nějakých 770,-Kč a kdo by chtěl rozšíření, tak to je dostupné za 510,-Kč. Hra ovšem nabídne spoustu zábavy i bez rozšíření. 

Žádné komentáře: