čtvrtek 30. září 2021

Report z hraní... Alchymisté (28.9.2021)


Rozšíření Královský Golem pro hru Alchymisté vlastním již relativně dlouho, ale až nyní jsme se pustili do hraní tohoto rozšíření se všemi moduly, které nabízí. Nikdy předtím jsme totiž nehráli modul Golem. 


Hra se nejednou stala mnohem náročnější na rozhodování, kterou akci hrát a to ani nemluvím o tom, že si člověk musí v hlavě prvně dobře srovnat to, jak vlastně na výzkum Golema vyzrát. 


Při hraní nám mozkové závity šrotovaly o 106, ale i tak to některým hráčům nebyla moc k užitku. Mám na mysli mou maličkost, když jsem při závěrečném bodování přišel v rámci vyhodnocení pokroku oživení Golema o "pěkných" 14 bodů. Takovou ztrátu nikdo jiný nepocítil. Prostě má dedukce v tomto smyslu byla úplně mimo. 


V rámci publikování jen jeden z nás (Lamiicek) udělal chybu a tak jsem mu jeho teorii rozbil, přitom ztratil 5 bodů, ale i přes to se stal nakonec vítězem. Jak shora patrno, já jsem totálně propadl a tak Kuba si užil druhou příčku. 


Pokud se mám vyjádřit, a to nejen za sebe, jaké jsme měli pocity z hraní Golema, tak dost rozpačité a v budoucnu se zřejmě vrátíme k hraní základní hry s rozšířením Královský Golem, ovšem k hraní se všemi moduly bez Golema samotného.
Hra také nebyla již tak svižná a hraní ve třech nám zabralo 125 minut. Konečné skóre si můžete prohlédnout dole pod fotkou záznamových archů nás hráčů, kdy jsem archy seřadil od nejlepšího po nejhoršího. Mám takový pocit, že nad archem vítěze asi budete kroutit hlavou jako já s Kubou. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 35 bodů
2. Kuba 27 bodů
3. Deth 14 bodů. 

Žádné komentáře: