středa 18. srpna 2021

Report z hraní... Paladinové Západního království (18.8.2021)

I když pouze ve dvou, tak jsme si včera poprvé zahráli s rozšířením Sídla šlechticů zahráli s Lamiickem Paladinové Západního království. 


Jak bez rozšíření, tak s rozšířením byla hra docela dlouhá a bez pěti minut jsme hráli 2 hodiny. Důležité je, že čas u této hry plyne a vy to nepozorujete a hra nenudí. 
Paladinové jsou ze série her Západního království má nejoblíbenější hra a ani po zařazení rozšíření se na tom nic nezměnilo. Tím chci říct, že rozšíření podle mě hru nijak nerozbilo, ale dalo další možnosti a zase na druhou stranu se již ve hře někteří hráči mohou ztrácet. Je tu prostě hodně a hodně co dělat. Důležité je se soustředit jen na některé akce a ty díky různým bonusům potom hrát častěji než jiné. 


Každopádně jsem prohrál a to na plné čáře. Hold moje chyba, že jsem několikrát opomněl využití různých bonusů, které mi získané karty nabízely. Lamiicek se hodně soustředil na akce, které přináší Sídla šlechticů a zaslouženě vyhrál. 

Konečné skóre: 
1. Lamiicek 55 bodů
2. Deth 35 bodů.

Žádné komentáře: