sobota 27. srpna 2022

Report z hraní... Brian Boru: Velkokrál Irska (24.8.2022)

S Lamiickem a Kubou jsme si zahráli moji nejžhavější novinku a tím byl Brian Boru: Velkokrál Irska. 
Na hru jsem se fakt těšil, protože za sebou máme několik partií hry Král je mrtev, jejiž autorem je také Peer Sylvester, a tato hra se mi fakt hodně zalíbila. 


Hned zkraje můžu říct, že Brian Boru nezklamal ani trochu. Hra se mi fakt moc líbila ač jsem skončil poslední. Hráli jsme 70 minut. Hra se vůbec netáhla a ač jsou pravidla krátká, jednoduchá, tak ve hře je nad čím přemýšlet a člověk musí hodně zaměstnat mozkové závity, aby uspěl. 
V první polovině hry se mi dařilo získávat vítězné body více než mým soupeřům, jenže to bylo dáno zejména tím, že já jsem měl body ze stupnic, zatím co oni si budovali pozice na mapě pro závěrečné bodování. No a vyšlo jim to viz. skóre níže. 
Už se těším, až si hru zahrajeme příště, nejlépe ve čtyřech hráčích. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 28 bodů
2. Kuba 27 bodů
3. Deth 24 bodů. 

Žádné komentáře: