středa 17. srpna 2022

Report z hraní... Městečka na dlani (7.8.2022, 8.8.2022, 10.8.2022, 12.8.2022)

Dva důvody jsem si našel pro to, abych si pořídil oddechovou hru Městečka na dlani. Jeden důvod byl takový ten klasický, proč deskové hry kupuji a to, že jsem si chtěl prostě Městečka na dlanu vyzkoušet. Druhý důvod byl, že se blížila dovolená a říkal jsem si, že by to mohla být ta hra, kterou by si se mnou Verča na dovolené zahrála. 

Na hraní došlo celkem čtyřikrát, pričemž první dvě hry jsem prohrál. I když naše druhé hraní skončilo nerozhodně, ale druhá podmínka pro vítězství, že vítězí hráč, který dostavěl městečko dříve, splnila právě Verča. 

Další dvě hraní již byly v mé režii a zejména to poslední jsem vyhrál s pořádným náskokem. 
Ve dvou lidech hra plynula jako nic a tak jen první zahrání nám trvalo 25 minut a ostatní tři už pouze 20 minut herního času. 

Konečné skóre:

1. hraní
Verča 25 bodů
Deth 18 bodů.

2. hraní
1. Verča 23 bodů
2. Deth 23 bodů.

3. hraní
1. Deth 18 bodů
2. Verča 11 bodů.

4. hraní 
1. Deth 49 bodů
2. Verča 28 bodů. 

Hra pro příležitostní hráče ideální. Na příští dovolenou jasná volba co vzít sebou. 

Žádné komentáře: