pondělí 24. dubna 2023

Co takhle zkusit rozšíření ke hře Northgard: Země nepoznané a to Divočina, Náčelníci

Včera jsem si, ač jsem ještě ani nezahrál základní hru, objednal obě nově oznámená rozšíření ke hře Northgard: Země nepoznané a to rozšíření, která nesou název Divočina a Náčelníci. Jak bude z řádků níže patrno, tak zřejmě nejde o extra nutná rozšíření, ale spíše taková, která hru obohatí dostatečně na to, aby se zvýšila její znovuhratelnost. 

Northgard: Země nepoznané - Divočina

Toto rozšíření přináší do hry dva moduly. První modul již známe ze základní hry a to jsou monstra, v tomto případě nová mostra. Ovšem některá z nich si sebou přinášejí i nové díly mapy, které obsahují prvky, které jsou pro tento modul nutná.


Další modul jsou desky divočiny, které se prostě zamíchají mezi ty ze základní hry. Jak jsem zmínil výše, některé z nich vyžadují určitá monstra. Novým prvkem na těchto dílech mapy jsou neprostupné hranice, bažiny, jezero, gejzír. Tyto krajinné prvky mají své vlastnosti, kterými ovlivňují jednotky, které se na nich nacházejí, nebo ovlivňují zisk zdrojů. 


---------------------------------------------------------------------------------------

Northgard: Země nepoznané - Náčelníci

Toto rozšíření přináší do hry figurky náčelníků s jejich deskemi a dalšími vlastnostmi, kterými bude disponovat klan. Každý náčelník bude mít sílu 2. 

Vydavatel obou rozšíření společnost Tlama Games má každé rozšíření k dispozici nyní v předprodeji za 529,-Kč. Já je již mám obě objednané a s kupónem a moji slevou v tomto obchodě mě každé vyšlo na 444,-Kč, tak teď už se jen můžu těšit, až v srpnu letošního roku dorazí.

Žádné komentáře: