čtvrtek 13. dubna 2023

Report z hraní... Brian Boru: Velkokrál Irska (5.4.2023)

S Korgisem, který usedl ke hře prvně a s Endymionem jsme ve třech zahráli, řekl bych geniální hru, Brian Boru: Velkokrál Irska. Tato hra je asi přeci jen zajímavější ve větším počtu hráčů, ale i v minimálním počtu tří mě baví moc. 

Moji protihráči se více než na cokoliv ostatní soustředili na dvě věci a to vysoké hodnoty karet, které získávali z draftu a potom ovládání jednotlivých oblastí na mapě. Já jsem se také snažil na mapě alespoň nějaké území ukořistit pro sebe, ale také být přítomen v několika dalších, ovšem to hlavní, na co jsem se díky jejich taktice mohl soustředit byly jak sňatky, tak boj s vikingy i podlézání církvy. Sňatky jsem uzavřel dva ze tří. 


Nakonec jsem posbíral i na konci hry několik bodů např. za nejvíce mincí apod. a, dá se říci, že s přehledem jsem spokojený vyhrál. 


Konečné skóre:
1. Deth 37 bodů
2. Endymion 31 bodů
3. Korgis také 31 bodů, ale uveden jako poslední z důvodu podmínek pro remízu. 

Hru jsme dohráli za 85 minut. 

Žádné komentáře: