sobota 29. dubna 2023

Report z hraní... Northgard: Země nepoznané (24.4.2023)

Přesně to, co jsem očekával od hry Northgard: Země nepoznané, to jsem od této hry obdržel. Asi tak bych mohl začít úvod krátkého souhrnu našeho hraní jmenované hry, kterou mám ve sbírce od konce minulého týdne. 

Hru jsme hráli prvně všichni u stolu, tedy Deth (zelený), Korgis (fialový), Kuba (červený) a Lamiicek (modrý). Pravidla byla objasněna vcelku rychle a mohlo se jít na hraní, které nám nakonec zabralo 90 minut. 

Pro první hraní jsem do hry nezařadil volitelný modul monster. S tím tedy budeme hrát až od příště. Každopádně hra měla spád. Možnost pasovat dříve a díky tomu si zvolit jako první kartu z nabídky je velmi zajímavá možnost. Člověk z této hry nemá uvařené mozkové závity, ale určitě je zde co vymýšlet. Jen škoda, že v herně doma mám malý stůl, tak při prozkoumávání území jsme v podstatě došli k limitu šíře stolu a dalšímu příkládání dílků. Naštěstí žádný z nás se nechtěl rozrůstat směrem, kam to zrovna nešlo. Naštěstí už bude hezké počasí a tak budeme hrát v pergole u značně většího stolu. 

Jinak ve hře nebyla nouze o souboje, ke kterým je člověk tlačen ze dvou důvodů a to je zisk území pro zdroje a také pro budovy.
Hra se mi líbila a těším se na další zahrání, ovšem milejší by bylo, kdybych třeba náhodou i vyhrál. 

Tentokrát na konci nebude výpis přadí hráčů jak skončili, protože v 5. ze 7. kol hru ukončil Lamiicek, který nás všechny přechytračil a když si vylepšil značně balíček karet o akce nabírání karet, tak si v uvedeném kole nabral ty správný karty k tomu, aby ovládl tři uzavřená území s velkými budovami a tak splnil jednu ze dvou možných podmínek pro vítězství. 

Žádné komentáře: