neděle 23. dubna 2023

Report z hraní... Gugong (19.4.2023)

Prvně ve čtyřech hráčích, tedy na jiné straně mapy, než jsem byl zvyklý, jsme si zahráli Gugong. Zase po čase, jak už u nás bývá zvykem. Hry prostě točíme jednou za čas a nehrajeme tolik do hloubky, jako do šířky. 


Jediným nováčkem u této hry byl Korgis, který nakonec hru nezvládl stejně jako ostřílený hráč této hry, tedy Deth. Nám dvěma, zejména ovšem mně, se nedařilo se zbavovat karet velmi vysokých hodnot. Díky tomu jsem byl schopný kolikrát na místo osmi akcí zahrát třeba jen akcí šest, což zejména v počátku hry je problém. 
Korgis se do poloviny hry zasekl na stavbě Velké Čínské zdi, za to Lamiicek s Kubou proplouvali kanálem svými loděmi o stošest a bylo vidět, kdo se asi bude přetahovat o možné vítězství. 
Uběhla jen hodina a deset minut a výsledek jsme se dozvěděli viz. níže. 


Konečné skóre po 70 minutách hraní:
1. Lamiicek 47 bodů
2. Kuba 43 bodů
3. Deth 29 bodů
4. Korgis 20 bodů. 

I přes neúspěch jsem si hru opět užil. Líbí se mi stále její mechanismy výměny karet na hrací desce a přemýšlení nad tím, jakou kartu za kterou vyměnit. 

Žádné komentáře: