pondělí 17. dubna 2023

Report z hraní... Euphoria: Cestou k lepší dystopii (11.4.2023)

Je to už opravdu dlouho, co jsme hráli naposledy hru Euphoria: Cestou k lepší dystopii. Hru, která se na českém deskoherním trhu vůbec neuchytila, ač je jejím autorem Jamey Stegmaier, spoluautor Vinohradu,  Scythe a autor Tapestry. 


Na hraní jsem se dost těšil, přeci jen mě hra při minulých zahráních bavila. Ostatní mí spoluhráči hráli Euphorii prvně a je určitě při tomto hraní bavila více, o dost více než mě. Mě, hra tentokrát nenaplnila a to vůbec a proto jsem se ji rozhodl i prodat. Vše mi připadalo strašně mechanické bez tématu. 

A to ještě k tomu všemu se mi ve hře příliš nedařilo. Zejména v druhé polovině hry, ve které se rozjel s umisťováním hvězd Lamiicek, který zaslouženě vyhrál. Byl první, kdo umístil 10 potřebných hvězd. 

Konečné pořadí:
1. Lamiicek s 10 umístěnými hvězdami
2. Korgis umístěno 8 hvězd při ukonční hry
3. - 4. Deth a Kuba, kteří měli na konci hry umístěno 6 hvězd. 

Hra docela odsýpala a tak bylo dohráno za 70 minut. 

1 komentář:

Korgis řekl(a)...

Přidávám se k hodnocení hry jako velice mechanické. Ve hře jsem se zaměřil pouze na jednu oblast a zbylá část herního pole mě v podstatě po celou dobu hry nezajímala, ani zajímat nemusela. A ani tak můj výsledek nebyl tristní a s přehledem stačil na druhé místo.