středa 21. června 2023

Report z hraní... Bestie (18.6.2023)

Naše premiérové hraní, první v řadě ze tří, nedávno pořízené hry se skrytým pohybem, která nese název Bestie. 


Hru jsem pořídil právě pro výše uvedený mechanismus skrytého pohybu, protože žádnou hru s tímto mechanismem ve sbírce nemám a doposud se na trhu neobjevila žádná, která by mě k nákupu přesvědčila. Blízko k tomu byla před pár lety hra Narcos, ale ani tu jsem tehdy nepořídil. 


Do hraní jsme se pustili tak, že já se ujal Bestie a to konkrétně Fangira. Hru jsme rozehráli podle doporučeného návrhu v pravidlech, tedy s tím, že jsme neprováděli úvodní draft a karty rozdali přesně, jak je v pravidlech uvedeno. Lovci byli Lamiicek - Helga a Korgis - Assar. 


Hra byla napínavá až do třetího dne. Již první den jsem téměř zabil Assara, ale neunáhlil jsem se a na jeho dobití jsem si počkal na úvod druhého dne. Tím jsem si udělal hru lehčí a ač jsem si nesl dvě zranění, tak jsem hned prvním tahem ve třetím dni hru vyhrál, když jsem zabil druhého osadníka. 


Hra se mi po prvním zahrání zalíbila a tak jsem se těšil na další hraní. 
Ještě doplním, že jsme hráli 1 hodinu a 45 minut smlouvu Krvavá očista. 

Žádné komentáře: