středa 14. června 2023

Report z hraní... Psí park (6.6.2023)


Protože naše hraní Nexus Ops 6.6.2023 skončilo brzy, tak jsme si ještě dali na stůl jednoduchou hru Psí park. 


Prošel jsem pravidla, protože ani Endymion, ani Korgis hru v minulosti nehráli. No a mohlo se začít. Já jsem udělal při hře nějakou tu chybu typu, že jsem si vyložil psa určité kategorie, který k sobě, aby se dal dobře zabodovat, nesměl mít dalšího psa stejné kategorie, ale já k němu takového psa stejně přidal. 
Vyhrál jsem i přes to. No jo, oni se mí protihráči příliš nesoustředili za bodové hodnoty psů na konci hry, respektive na bodové hodnoty za jednotlivé kategorie psů a to se ukázalo jako kámen úrazu. Já jim jen mohu poděkovat za to, že právě toto mě přivedlo k vítězství. Vyhrál jsem obě nejlépe hodnocené kategorie psů. 
Jinak, všichni jsme měli splněné úkoly. Já hrál se snadným, oni splnili těžší, které si při začátku hry vybrali. 


Konečné skóre:
1. Deth 41 bodů
2. Korgis 37 bodů
3. Endymion 36 bodů. 


Hru jsme dohráli za 55 minut. 

Žádné komentáře: