neděle 4. června 2023

Report z hraní... Pax Pamir (28.5.2023)


Prvně v plném počtu hráčů, ve složení Deth (černá), Korgis (šedá), Endymion (žlutá), Lamiicek (modrá) a Kuba (červená) jsme usedli ke skvělé strategické hře Pax Pamir. 


Dá se říci, že velmi brzy přišla do hry první bodovací karta a protože jsem měl právě dost válců ve hře, žádná strana neměla dominanci a měl jsem dost mincí, kartu jsem koupil a obodoval jako vítěz za 3 body. První krůček k úspěchu byl položen. 
Od začátku hry jsem byl jediný, kdo si zvolil Rusy jako frakci a vydržel u ní až do konce hry.  V žádném okamžiku hry jsem neměl pocit, že by pro mou osobu bylo výhodné frakci změnit. 


Mí protivníci frakce během hraní různě měnili. Jediný, kdo se přidal v průběhu hry k rusům byl Endymion. V jednu chvíli to vypadalo, že bychom dokonce mohli dotáhnout hru do vítězného konce pro mě s tím, že by Endymion byl druhý. Ale toto nenastalo z důvodu přehlédnutí jedné karty událostí, která dost Endymiona poškodila. 
Druhé bodování proběhlo tak, že se ve hře objevily dvě bodovací karty a tak muselo dojík vyhodnocení ihned. Zde jsem žádný bod nezískal. 
No a hrálo se dál, měnily se frakce a čekalo se na poslední bodovací kartu s tím, že se každá frakce snažila, aby na konci hry nedošlo k dominanci. Respektive se o to, aby nedošlo k dominanci, snažili podporovatleé afghánců a britů. 
Záhy došlo na poslední bodování s dvojnásobným přísunem bodů, kde exceloval Lamiicek a bylo dáno konečné pořadí hry, které je uvedené níže. 


Celková doba hraní 2 hodiny a 10 minut skvěle stráveného času. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 11 bodů
2. Deth 3 body
3. Kuba 3 body
4. Korgis 2 body
5. Endymion 0 bodů. 

Žádné komentáře: