pondělí 12. června 2023

Report z hraní... Zelená planeta (4.6.2023)


Premiéru si u nás odbyla asi až moc propagovaná hra Zelená planeta. Hráli jsme s Korgisem a Endymionem. Hru člověk teprve poznával, tak například já jsem hrál fakt špatně, když se mi skoro po celou dobu hraní nedařilo kombinovat různé efekty karet mezi sebou.
Původně jsem očekával, že bude hraní kratší, ale byla to hold první hra, tak jsme hráli celých 100 minut. 



Konečné skóre:
1. Korgis 205 bodů (fialový)
2. Endymion 194 bodů (žlutý)
3. Deth 164 bodů (zelený). 

Ze Zelené planety mám po prvním zahrání rozpačité pocity. Hry akcemi v podstatě kopíruje hru Na křídlech a některé jiné herní prvky lehce upravuje. Zelená planeta hezky vypadá a nabízí spoustu možností bodování, kdy kromě jedné bodovací podmínky jsou všechny veřejné a zde se hraje o čas, neboť první hráč, který podmínku splní dostává více bodů, než později splnivší.

Žádné komentáře: