pátek 22. září 2023

Report z hraní... Archa Nova (19.9.2023)

Další skvělou hru, kterou jsme si letos zahráli ovšem teprve podruhé byla Archa Nova. 


Korgis (červený) se do hry vrhl s tím, že plnil jak jen to šlo, ochranářské projekty a na stupnici ochranářských projektů nám na začátku utekl a i když jsme ho s Endymionem později začali dohánět, tak měl stejně hru pěkně nastartovanou a na této stupnici neměl konkurenci. 


Na stupnici atraktivity jsme se včele střídali s Endymionem (žlutý). Na konci hry nás zde převálcoval Korgis. Z toho je jasné, že vyhrál a to nezanedbatelně. 


Já jsem tentokrát vypustil do přírody nějaké to zvířátko, celkem dvě. Ovšem v minulosti (při minulých hraních) jsem to nedělal, protože jsem v tom neviděl velký přínos a po tomto hraní jsem se v daném přesvědčení jen ujistil, protože člověk zase ztrácí body atraktivity ZOO, když zvíře z výběhu zmizí. Je to logické, ale nemilé. 


Hraní nám ubralo 2 hodiny a 30 minut skvěle stráveného času. 

Konečné skóre:
1. Korgis 16 bodů
2. Endymion mínus - 6 bodů
3. Deth mínus - 13 bodů. 

Žádné komentáře: