čtvrtek 7. září 2023

Report z hraní... Střet civilizací: Monumentální vydání (28.8.2023 a 29.8.2023)

Hned dva dny po sobě, ale v pozměněné sestavě jsem si zahrál Střet civilizací: Monumentální vydání od Mindoku. 


28.8.2023

Hráli jsme v sestavě Lamiicek - Vikongové (modří), Kuba - Féničané (červení) a Deth - Kartaginci (fialoví). 
Ve hře nedocházelo příliš ke konfliktům a v podstatě, kdyby nebylo momentu, že Kuba chtěl splnit jeden bojový úkol, který spočíval v boji s jiným národem, nikoliv barbary, tak na bitvy mezi námi nedošlo. Ovšem tato událost vliva krev do očí napadenému Lamiickovi, který později bojem kontroval vůči Kubovi.
Já jsem si hrál na svém bezpečném písečku, ale i tak se mi nedařilo tak zdárně vyvíjet technologie jako mým soupeřům a tak jsem musel zákonitě skončit poslední. 





Konečné skóre:
1. Lamiicek 43 bodů
2. Kuba 35 bodů
3. Deth 34,5 bodů. 
Dohráno za 3 hodiny a 30 minut. 


29.8.2023

Tentokrát jsme hráli v sestavě Korgis - Indové (fialový), Endymion - Hunové (žlutý) a Deth - Babyloňané (modrý). 
I při našem druhém hraní nedocházelo zpočátku k jiným soubojům, než s barbary. Když se hra blížila konci, tak se alespoň Endymion rozhol napadnout Korgise a tak k boji mezi národy i došlo. Jinak jsme se rozpínali všichni po území, vynalézaly technologie a zřizovali státní zřízení. 
Tentokrát nám hraní trvalo a skoro půlhodiny dříve, než den předtím, a bodový rozdíl mezi prvním a posledním hráčem byl o poznání menší.






Konečné skóre: 
1. Endymion 43,5 bodu
2. Korgis 42 bodů 
3. Deth 39 bodů. 
Dohráno bylo za 3 hodiny a 55 minut. 

Žádné komentáře: