čtvrtek 14. září 2023

Report z hraní... Arkwright: Karetní hra (13.9.2023)

Hru, po které jsem dlouhou dobu pokukoval, a nakonec i pořídil je Arkwright: Karetní hra, kterou vydali Tlama Games. 


Naskočení do hry není zas tak jednoduché a například mí spoluhráči Kuba a zejména Lamiicek i po zhlédnutí návodu od Nithrania nebyli natolik v obraze, abychom mohli hned hrát. Pravidla jsem musel oběma podrobněji vysvětlit. 


Zprvu jsme příliš netušil, jakým směrem se vydat. Kuba jako první přidal ke dvěva základním továrnám další dvě, já ho následoval o chvíli později, ale stále v prvním desetiletí. Lamiicek zůstal na počtu dvou továren po celou hru. 
První desetiletí nám trvalo asi 60 minut, další dvě desetiletí jsme již zvládli dohromady odehrát za 90 minut. 


Hra se chvilkami zasekla, zejména při tazích Kuby, který skutečně hodně dopočítával, ale úspěch z toho stejně nakonec nebyl. Z něho úspěšný továrním asi nikdy nebude. 
Já jsem věděl, jak se zhruba pohybují v této hře na začátku "zisky", respektive prodělky, tak jsem nebyl překvapen. Mí spoluhráči byli dost rozčarováni z toho, jak člověk prodělává. 
Každopádně Lamiicek na konci hry nakoupil větší množství akcií, větší než mi ostatní a i toto mu nakonec hru vyhrálo. 
Celková doba hraní byla 2 hodiny a 30 minut. 

Konečné skóre:
1. Lamiicek 380 bodů
2. Deth 357 bodů
3. Kuba 320 bodů. 

Na fotografiích výše vidíte kovové mince, které nejsou součástí hry. My jsme je použili stejně jako to dělají Nithrania, protože mi připadá, že je jejich užívání přívětivější pro hráče a i počítání podle mě zrychlí. 

Žádné komentáře: