pátek 22. září 2023

Report z hraní... Ostrovy titánů (20.9.2023)

Premiéru na našem herním stole měla tento týden hra Ostrovy titánů. Když bylo oznámeno vydání této hry, tak mě nezaujala natolik, abych si ji předobjenal. Hru jsem si tedy pořídil až nyní a hned na začátek musím říct, že koupě vůbec nelituji. 


Hráli jsme ve čtyřech, všechny nás hra bavila jednoduchými herními mechanismy a přitom strategickým rozvažováním, které karty vybrat a tím hrát akce se ziskem daného dílku krajiny. 
Hru rozehrál velmi špatně Lamiicek a stále to u něho vypadalo, jako že neví co má dělat a jeho území se nerozrůstala. Ovšem k vítězství není určitě nutné postavit co největší plochu. 
Já a Kuba jsme byli první, kdo začal sbírat vítězné body, i když nám do toho všeho začal házet vidle Jenaaa, když měl potřebu brát titány soupeřům. 


Hra skončila po 50 minutách, ani jsme se nenadáli, a Jenaaa získal pět vítězných bodů potřebných k okamžitému ukončení hry, okamžitému vítězství. Lamiicek si na vítězství také brousil zuby, ono se to u něho tak nějak vše zvrátilo a po polovině hry se dostal do sedla, ale na vítězství to už nestačilo. Zato já a Kuba jsme si konec protrpěli, když se nám další body sbírat, ve druhé polovině hracího času, nedařilo. 


Vítězem tedy byl Jenaaa. V době ukončení hry měl Lamiicek 4 vítězné body, já a Kuba po dvou vítězných bodech. 

Ještě bych rád doplnil, že jsem ze hry Ostrovy titánů nadšený. Potom co jsme v poslední době hráli o dost náročnější hry s dlouhou hrací dobou, tak tato hra je skvělé osvěžení na hraní a těším se, až si ji zase zahrajeme. Možná škoda, že není pro vyšší počet hráčů než jen pro čtyři. 

Žádné komentáře: