neděle 5. listopadu 2023

Report z hraní... Břink! (29.10.2023) a Břink! Potopené poklady (2.11.2023)

Hru Břínk! jsme už nějaký ten čas nehráli, ale ono je to tak s téměř všemi hrami, které vlastním, protože sbírka her je již tak rozsáhlá, že se prostě na hry nedostává času. 
Jde ovšem o skvělou, pravidlově nenáročnou hru, která zabaví široké spektrum hráčů. 


Tentokrát jsme se sešli k hraní čtyři a hra nám zabrala 65 minut. Korgis, od začátku adept na pozdějšího vítěze sebehl do podzemí, sebral poklad a snažil se v rozumně krátké době vystoupat nad povrch a tím na nás ostatní zatlačit. 
Lamiicek svou strategii přizpůsobil chování Korgise. Já jsem vzhledm k tomu, jak dobře jsem si balíček karet poskládal a měl štěstí při míchání a tedy dobírání karet, zvolil cestu pro nejdražší poklad s tím, že jsem se vybavil klíčem. 
Kuba přecenil své síly a uvízl v podzemí vyčerpaný. Proto nebyl bodován. 
Ještě dodám, že jsem na povrch vystoupal až na poslední chvíli. 


Konečné skóre:
1. Deth (zelený) 100 bodů
2. Korgis (žlutý) 81 bodů
3. Lamiicek (modrý) 73 bodů
4. Kuba (červený) bez bodů.


O pár dnů později jsme se k Břinku! vrátili s tím, že jsme hráli s rozšířením Potopené poklady. Tentokrát jsme hráli 60 minut a já totálně selhal. Jako jedinému se mi nepodařilo dostat nad povrch. Bodovaný jsem sice byl, ale oněch 20 bodů za vystoupání mi fakt chybělo. 


Opět to byl Korgis, kdo se snažil sebrat poklad a utíkat na povrch ze všech nejrychleji. Tentokrát si vše Kuba pohlídal a na povrch se dostal i on a Lamiicek, který si postavil dobře balíček, skvěle se vybavil předměty a tak měl hru po kontrolou a v klidu vyhrál. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 89 bodů
2. Kuba 82 bodů
3. Korgis 50 bodů
4. Deth 32 bodů. 

Žádné komentáře: