pondělí 27. listopadu 2023

Report z hraní... Legendy Dávnozemě (26.11.2023)

 

Od doby, co jsem si pořídil Legendy Dávnozemě již nějaký ten pátek uběhl, ale konečně jsem jej dostal na stůl. Hned první hru jsme zahráli ve čtyřech, kdy jediný, kdo tuto hru v minulosti již hrál a to dvakrát byl Korgis. My ostatní jsme byli u hry nováčky. 
Ovšem vzhledem k nepřiliš vysoké náročnosti pravidel jsme do hry pronikli v pohodě a mohli se soustředit na taktiku, tedy stavět sídla, kupovat ty správné karty a postupovat na těch správných stupnicích magie. 

Hned od začátku nám ostatním na bodovací stupnici začal unikat Korgis, ale s tím, jak ubýhal čas, tak i Kuba a nakonec i já, jsme posbírali nějaké ty bodíky, jako výchozí bod pro závěrečné bodování. 
Nejvíce sídel umístil během hry Kuba, soubojů nejvíce podnikl Lamiicek, ale jejich výsledek byl dost nevalný. Jediný, proti komu se mu dařilo jsem byl já. Já byl snad ještě více marný v soubojích, zejména v první polovině hraní, než právě zmíněný Lamiicek. 


Konec hry jsem spustil dobráním posledního dílku mapy a po posledním kolečku tahů všech hráčů mohlo dojít na závěrečné bodování. 
Sám jsem byl překvapený, jak mi body naskakovaly. Zato Lamiicek při počítání trpěl a body né a né přibývat. 


No a jak to celé skončilo tu máme níže. 

Konečné skóre po 150 minutách:
1. Deth 100 bodů - Trolové z Mecholesa
2. Kuba 95 bodů - Ničemní zlobři
3. Korgis 92 bodů - Krysácká horda
4. Lamiicek 71 bodů - Piráti ze Zátoky nočních můr


Hra Legendy Dávnozemě mě velice mile překvapila. Asi ne tolik, jako nedávno hraný Golem a Zámky šíleného krále Ludvíka, ale jde i tak o velmi dobrou hru, kterou máme v plánu hrát tento týden ještě dvakrát. Tak uvidím, jak budu mluvit po třetím hraní. 

Žádné komentáře: